Suplement Choice 50 firmy 4Life Research - czym go zastąpić?
Pytanie od klienta: Poszukuje Choice 50 firmy 4Life Research z USA. Czy macie go w swojej ofercie?
Choice 50 jest suplementem diety, w którego skład dobrano pod kątem ochrony antyoksydacyjnej. Suplement ten jest przeznaczony na rynek USA.
Poniżej jego opakowanie i skład, wraz z polskim tłumaczeniem.
Polskie tłumaczenie składu Choice 50:
Rodzaj składników w odniesieniu do 1 kapsułki |
Wielkość zawartości |
Procent(%) dziennej dawki* |
Vitamin C (as ascorbic acid) - kwas askorbinowy |
75 mg |
130% |
Vitamin E (as d-alpha tocopheryl acetate) - octan d-alfa tokoferolu |
30 UI |
100% |
Mieszanka rodzajowa wg składu podanego poniżej |
412 mg |
** |
|
||
* w odniesieniu do dziennego zapotrzebowania, zalecenia na rynek USA ** dzienne zapotrzebowanie nie ustalone, zależna od potrzeb organizmu, zalecenia na rynek USA |
Jeśli chodzi o antyoksydanty zawarte w tym preparacie, to dobrym zamiennikiem dla Choice 50 będzie
4Life Transfer Factor RioVida to praktycznie 2 super preparaty w 1, czyli:
- formuła 4Life Transfer Factor Tri-Factor
- kompozycja antyoksydacyjnych soków z super owoców jagodowych.
4Life Transfer Factor RioVidę uzyskano ze skoncentrowanych (zagęszczonych) soków pasteryzowanych: z winogron, jabłek, czarnej borówki, jagód czarnego bzu i jagody acai, w których rozpuszczono opatentowany przez producenta składnik 4Life Tri-Factor Formula produkowany przez firmę 4Life Research z siary krowiej (colostrum, młodziwo) i zółtek jaj kurzych).
Z innych produktów 4Life Research, poza Riovidą, które są dostępne w Europie, a które zawierają antyoksydanty i pokrywają antyoksydacyjne działanie skłądników Choice 50 polecamy :
- 4Life Transfer Factor BCV
Choice 50 jest w USA polecany jako wsparcie układu krążenia, a TF BCV zawiera składniki wspomagające układ krążenia, w tym antyoksydanty, bo jego formuła jest wycelowana właśnie na takie pole działania. - 4Life Transfer Factor Renuvo
Ten suplement zawiera ziołowe składniki znane jako adaptogeny. Jest to nowość od 4Life - ale już mamy z nim bardzo dobre doświadczenia. W USA reklamowany jest hasłem "Feel like 22" - "czuj się jak 22-latek".