SuperBezpieczneTM zakupy
SuperFair.Shop badge

Płatności

Aktualnie akceptujemy następujące formy płatności:

1. Zwykły przelew bankowy

Jest to płatność dokonana przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na konto bankowe Sklepu podane po złożeniu zamówienia. Towar zostanie wysłany do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu przelewu).

2. Płatność za pobraniem

Jest to płatność dokonana kurierowi podczas doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce, ponieważ bez zapłaty kurier nie wyda przesyłki z zamówionym towarem.

3. Szybkie płatności internetowe, w tym płatności kartowe.

Szybkie płatności internetowe, w tym płatności kartowe są obsługiwane przez operatorów:

  • system Przelewy24 obsługiwany przez PayPro Spółka Akcyjna - zapłata dokonana przed rozpoczęciem realizacji zamówienia za pośrednictwem systemu szybkich płatności obsługiwanych przez Przelewy24. Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (wpłaty księgowane są zazwyczaj w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu).

 

  • system PayU obsługiwany przez PayU Spółka Akcyjna - zapłata dokonana przed rozpoczęciem realizacji zamówienia za pośrednictwem systemu szybkich płatności obsługiwanych przez PayU. Towar zostanie wysłany do po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (wpłaty księgowane są zazwyczaj w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu).

 

  • system IdoPay wbudowany w platformę sprzedażową IdoSell, obsługiwany przez IAI Spółka Akcyjna - zapłata dokonana przed rozpoczęciem realizacji zamówienia za pośrednictwem systemu szybkich płatności obsługiwanych przez IdoPay. Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (wpłaty księgowane są zazwyczaj w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu).

 

  • system PayPal (w przygotowaniu) - zapłata dokonana przed rozpoczęciem realizacji zamówienia za pośrednictwem serwisu PayPal, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą osobistego konta w tym serwisie. Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (wpłaty księgowane są zazwyczaj w ciągu kilku minut po dokonaniu płatności). Z uwagi na prowizje pobierane przez operatora systemu do zamówień opłacanych w ten sposób MOŻEMY DOLICZAĆ BĘDZIEMY PROWIZJĘ W WYSOKOŚCI 2,5% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA.
pixel