Zbieraj Punkty na SUPERZDROWE
Wszystko o Programie Lojalnościowym "Zbieraj Punkty na SUPERZDROWE"
Program Lojalnościowy "Zbieraj Punkty na SUPERZDROWE" nagradza stałych klientów.
W naszym rodzinnym sklepie internetowym superzdrowe.pl znajdują się produkty, które sami stosujemy i uważamy za superzdrowe!
Znajdziesz tu:
- wysokiej jakości BIO olej lniany do diety dr Budwig,
- BIO sok z papai Fermentgold do diety dr Budwig,
- suplementy na odporność z Transfer Factor
- BIO zieloną żywność (zielony jęczmień, chlorellę, spirulinę)
Kupując nasze superzdrowe produkty regularnie, dbasz o zdrowie i finanse.
Jakie korzyści?
-
rabaty do 50 zł na zamówienie
-
darmowe produkty (produkty za punkty)
Dla kogo?
Tylko dla zarejestrowanych klientów detalicznych, ponieważ punkty lojalnościowe gromadzą się na Koncie Klienta.
Jeśli nie masz jeszcze Konta Klienta, zarejestruj się. Punkty przyznawane są na Konto Klienta.
Jeśli masz już Konto Klienta, zaloguj się zanim zrobisz zakupy.
Uwaga! Nie twórz kilku kont. Zbieraj punkty na jednym, dzięki czemu będą przyrastać :)
Jak wykorzystać punkty?
Kupuj towary za punkty
Prawie wszystkie towary możesz zakupić za punkty. Musisz tylko uzbierać całą wymaganą za produkt ilość punktów (nie można płacić za częściowo punktami, a częściowo pieniędzmi).
Cenę towaru w punktach zamieszczamy na karcie towaru.
Wymieniaj punkty na rabaty kwotowe
Jeśli nie masz wystarczającej ilości punktów, aby kupić produkt, nic nie szkodzi.
Możesz wymienić punkty na jednorazowy rabat kwotowy na całe zamówienie.
Dostępne rabaty kwotowe wyświetlą się w na stronie posumowanie koszyka, w sekcji WYMIEN PUNKTY NA RABAT.
Jak zbierać punkty?
Rób zakupy
Zaloguj się do swojego konta w sklepie superzdrowe.pl i zrób zakupy. Punkty naliczą się automatycznie.
Na karcie każdego włączonego do Programu towaru zamieszczono informację o ilości punktów, jaką aktualnie przyznajemy za jego zakup.
Dziel się opinią
Po każdym zrealizowanym zamówieniu otrzymasz od nas email z prośbą o opinię. Za każdą opinię podziękujemy Ci punktami. Punkty naliczą się automatycznie.
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie sprawdzić aktualny stan Punktów Lojalnościowych?
Zaloguj się, po czym kliknij w link TWOJE KONTO na górze strony. Aktualny stan punktów znajdziesz w sekcji PROGRAM LOJALNOŚCIOWY.
Jak wymieniać punkty na rabaty kwotowe do zamówienia?
Masz 2 opcje:
- zaloguj się i kliknij w link TWOJE KONTO na górze strony, po czym kliknij MOJE RABATY i wybierz jeden z przysługujących Ci rabatów, po czym kontynuuj zamówienie
- zaloguj się, zrób zakupy, a na koniec wybierz rabat w koszyku (w sekcji WYMIEŃ PUNKTY NA RABAT pod podsumowaniem kwoty DO ZAPŁATY)
Dlaczego nie widzę rabatu kwotowego 50 zł?
Jeśli widzisz inne rabaty, a nie widzisz rabatu 50 zł, oznacza to, że Twoje saldo wynosi poniżej 50 punktów.
Dlaczego nie widzę żadnych rabatów kwotowych?
Albo jesteś niezalogowany do swojego konta, albo Twoje saldo wynosi poniżej 1 punktu.
Dlaczego rabat kwotowy w zamówieniu nalicza się w mniejszej kwocie niż wybrana?
Rabat kwotowy nie może obniżyć ceny towaru poniżej ceny minimalnej.
Jeśli w Twoim zamówieniu rabat kwotowy nalicza się w mniejszej kwocie niż wybrana, oznacza to, że osiągnięta została cena minimalna towaru.
W związku z tym wybierz mniejszy rabat kwotowy lub dodaj inne towary do zamówienia, aby podnieść jego wartość.
Dlaczego dawniej za ten towar otrzymałem mniej / więcej punktów?
Punkty przyznawane za zakup towaru oraz punkty wymagane do zakupu towaru mogą ulegać zmianie.
Dlaczego dawniej za ocenę / opinię otrzymałem mniej / więcej punktów?
Punkty przyznawane za ocenę lub opinię mogą ulegać zmianie.
Czy Program Lojalnościowy ma swój regulamin?
Tak. Regulamin Programu Lojalnościowego "PUNKTY NA SUPERZDROWE" znajduje się tutaj.