Kodeks Dobrych Praktyk
Kodeks dobrych praktyk Sklepu superzdrowe.pl to normy postępowania o charakterze etycznym i zawodowym, które zostały dobrowolnie przyjęte przez nasz Sklep w celu ich przestrzegania.
Jako niewielka firma rodzinna, dokładamy wszelkich starań, aby utrzymywać i wzmacniać jak najlepsze relacje z naszymi Klientami i Partnerami, obopólnie korzystne dla obu Stron. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie i satysfakcja naszych Klientów i Partnerów. Aby temu sprostać kierujemy się najwyższymi standardami etycznymi, a nasze działania opieramy na profesjonalizmie, rzetelności i wysokiej kulturze osobistej.
Niniejszy „Kodeks Dobrych Praktyk" określa wartości, które zarówno w środowisku wewnętrznym firmy, tzn. wśród pracowników, jak i w relacjach zewnętrznych z Klientami i Partnerami są dla nas szczególnie ważne. Są to:
- Uczciwa, życzliwa i otwarta na współpracę postawa.
- Sprawna komunikacja.
- Respektowanie wszystkich przepisów prawa.
- Rzetelne i terminowe wykonywanie obowiązków m.in.:
- związanych przekazywaniem Klientowi ważnych informacji poprzedzających zawarcie umowy
- związanych z obsługą zamówień, reklamacji lub zwrotów,.
- Dbałość o jak najwyższą jakość towarów i usług oraz profesjonalną obsługę Klienta m.in: poprzez
- regularne monitorowanie dostępności towarów i usług
- aktualizację oferty Sklepu
- wsparcie Klienta w celu jak najlepszej obsługi jego potrzeb.
- Ciągłe dążenie do podnoszenia jakości obsługi Klienta.
- Lojalność i zaangażowanie w kontaktach z Klientami i Partnerami.
- Jak najszybsze reagowanie na zaistniałe ewentualne pomyłki i ciągłe dążenie do ich wyeliminowania.
- Polubowne i szybkie rozwiązywanie wszelkich ewentualnych nieporozumień.
- Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych danych.
Polecane

