Bezpieczny odbiór przesyłki

Pamiętaj, że kurier ma obowiązek spisać protokół szkody, który jest podstawą reklamacji.

Nasze oleje i soki w butelkach szklanych wymagają szczególnej ostrożności w czasie transportu. Aby dotarły w całości, pakujemy je starannie, m.in korzystając ze specjalnych opakowań styropianowych. Może się jednak zdarzyć, że jakaś paczka ulegnie uszkodzeniu na skutek nieostrożnego obchodzenia się z nią przez firmę kurierską.

Zawsze sprawdzaj przesyłkę w obecności kuriera, który ma obowiązek spisania protokołu szkody.

Prosimy, sprawdzaj zawartość paczki w obecności kuriera, szczególnie, jeśli opakowanie nosi ślady otwarcia, zalania, zgniecenia, przepakowania itp. W razie szkody koniecznie zażądaj spisania protokołu szkody.

Jak załatwiamy reklamację uszkodzenia w transporcie

W przypadku uszkodzenia przesyłki niezwłocznie zgłoś nam reklamację emailem lub telefonicznie. Jeśli nie spisałeś z kurierem protokołu szkody w dniu odbioru, wezwiemy kuriera, aby pojawił się u Ciebie kolejnego dnia, by spisać ten protokół.

Jeśli szkoda nie jest całkowita, po spisaniu protokołu szkody, możesz bezpiecznie odebrać przesyłkę (nawet tę za pobraniem). Po zgłoszeniu nam szkody i dostarczeniu kopii protokołu szkody, my niezwłocznie naprawimy szkodę zwracając Ci zapłatę za uszkodzony towar lub przesyłając go ponownie. Zgodnie z Twoim życzeniem!

Niniejsza witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Informujemy, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce. Jeśli nie akceptujesz naszej opuść tę stronę internetową. Pozostanie na stronie oznacza wyrażenie zgody na korzystanie przez nas z tej technologii.
Rozumiem i zgadzam się. Zamknij.
pixel