Zwroty i reklamacje

W naszym sklepie zwroty i reklamacje to łatwizna!

Drogi Kliencie! Najprostszym i najszybszym sposobem dokonania zwrotu lub zgłoszenia reklamacji jest zalogowanie się na swoje konto Klienta, a następnie klikniecie na link Chcę zwrócić produkt lub Chcę zareklamować produkt w module "Moje zamówienie". Nasz sklep poprowadzi Cię przez proces zwrotu lub reklamacji tak, by sprawa została załatwiona jak najszybciej i po Twojej myśli.

Kiedy zwrot a kiedy reklamacja?

Jeśli się rozmyśliłeś i chcesz zrezygnować z zakupu towarów podlegających zwrotom, możesz zwrócić je nam bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki lub daty odbioru osobistego (tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość). Ważne, by towary były nieużywane, nieotwarte. Przeczytaj wiecej o tym trybie zwrotu: pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Jeśli natomiast stwierdziłeś wadę towaru, który otrzymałeś zgłoś nam reklamację.

Których towarów nie można u nas zwracać

Ze względów sanitarnych (ochrona zdrowia i względy higieniczne) zwrotom nie podlegają:

  • produkty żywnościowe i suplementy diety, które zostały dostarczone Klientowi w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu jednostkowym i zostały przez niego otwarte
  • ebooki i inne pliki cyfrowe, które zostały pobrane przez Klienta.

Których towarów nie można u nas reklamować

Oczywiście nie ma żadnych ograniczeń. Każdy zakupiony u nas produkt możesz zareklamować, o ile jest wadliwy.

Polecane

Niniejsza witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie i w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Informujemy, że masz możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce. Jeśli nie akceptujesz naszej opuść tę stronę internetową. Pozostanie na stronie oznacza wyrażenie zgody na korzystanie przez nas z tej technologii.
Rozumiem i zgadzam się. Zamknij.
pixel