Kodeks Dobrych Praktyk

Kodeks dobrych praktyk Sklepu superzdrowe.pl to normy postępowania o charakterze etycznym i zawodowym, które zostały dobrowolnie przyjęte przez nasz Sklep w celu ich przestrzegania.

Jako niewielka firma rodzinna, dokładamy wszelkich starań, aby utrzymywać i wzmacniać jak najlepsze relacje z naszymi Klientami i Partnerami, obopólnie korzystne dla obu Stron. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie i satysfakcja naszych Klientów i Partnerów. Aby temu sprostać kierujemy się najwyższymi standardami etycznymi, a nasze działania opieramy na profesjonalizmie, rzetelności i wysokiej kulturze osobistej.

Niniejszy „Kodeks Dobrych Praktyk" określa wartości, które zarówno w środowisku wewnętrznym firmy, tzn. wśród pracowników,  jak i w relacjach zewnętrznych z Klientami i Partnerami są dla nas szczególnie ważne. Są to:

  1. Uczciwa, życzliwa i otwarta na współpracę postawa.
  2. Sprawna komunikacja.
  3. Respektowanie wszystkich przepisów prawa.
  4. Rzetelne i terminowe wykonywanie obowiązków m.in.:
    1. związanych przekazywaniem Klientowi ważnych informacji poprzedzających zawarcie umowy
    2. związanych z obsługą zamówień, reklamacji lub zwrotów,.
  5. Dbałość o jak najwyższą jakość towarów i usług oraz profesjonalną obsługę Klienta m.in: poprzez 
    1. regularne monitorowanie dostępności towarów i usług
    2. aktualizację oferty Sklepu
    3. wsparcie Klienta w celu jak najlepszej obsługi jego potrzeb.
  6. Ciągłe dążenie do podnoszenia jakości obsługi Klienta.
  7. Lojalność i zaangażowanie w kontaktach z Klientami i Partnerami.
  8. Jak najszybsze reagowanie na zaistniałe ewentualne pomyłki i ciągłe dążenie do ich wyeliminowania.
  9. Polubowne i szybkie rozwiązywanie wszelkich ewentualnych nieporozumień.
  10. Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych danych.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Rozumiem i zgadzam się. Zamknij.
pixel